12 AUGUSTI

Endast en vecka kvar tills skolan börjar, men det känns faktiskt inte så farligt. Jag har haft ångest sedan juli ungefär, men nu känns det som att jag behöver de gamla rutinerna osv. Och i år ska jag ta tag i allting, sista året på högstadiet med 9c1, gymnasieval och sådant står framför, men jag tänker inte oroa mig i onödan.

Idag är vädret riktigt bra här på Böda, det skulle egentligen vara dåligt väder hela veckan, men tydligen inte. Vi  gick ner till stranden efter frukost och ett konditions-pass, jag lyckades somna där och när jag sedan vaknade var det sjukligt varmt. Så det finns kanske hopp om att bättra på brännan lite grann innan sommaren är slut ändå.

Ikväll ska vi in till Byxelkrok igen för att kolla på solnedgången, så efter det kanske ni får lite bilder. Så länge får ni en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0