There's a time you need to leave it all behind.

okej, nu har jag lyssnat igenom alla låtar på slashs nya album, och jag måste erkänna att jag är besviken!
visst, det finns några låtar som funkar, men jag kan verkligen inte medhålla gabbie om att det är årets bäst album, nej verkligen inte!
Det som är lite roligt är att på Beautiful Dangerous är det ju Fergie som sjunger och jag måste säga att den låter är en av de bästa, och jag gillar ju verkligen inte Black Eyes Peas (inte bara för att jag lyssnade på dem för typ tre år sen och då visste inga vilka de var, och nu när jag tycker de är skitkassa lyssnar alla på dem).
Men nu vet ni vad jag tycker så nu ska jag istället gå ner för att äta, hoho!

Kommentarer
Postat av: gabbiiiie

du vet inte ens vad musik är!!

plattan är hur grym som helst! du måste lyssna igenom den mer!

2010-04-14 @ 22:29:05
URL: http://gabriellagliitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0