OKI TO CHILL

yohooo !
nu har jag precis tittat på flashforward, elin tycker jag är väldigt cool som gör det, jag vet det !
hon tycker förresten att jag ska skriva om henne, så det ska jag göra nu !
min käre vän elin är en riktigt härlig filur, speciellt såhär på kvällen !
även om hon har lite problem med sin hosta...
plus att hon har ätit sönder sin tandställning så den ligger på hennes badrum, jag såg det när hon tvingade mig att hämta vatten eftersom mjölken hade blivit varm.
och man måste dricka hur mycket som helst när man äter choklad, och det har jag verkligen gjort!
stackars elin som inte får något...
nu ska vi nog gå ut och gå en sväng såhär halv tolv ! :D
NI KAN JU ALLTID SLÅ OSS EN PLING ?! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0