Mondayyyyyyy

Det går ju så snabbt att ladda upp bilder på blogg.se, därför ett bildlöst inlägg.
Måndag är det iallafall, riktigt skönt med påsklov och ingen skola.
Dagen började med att jag sov riktigt länge, nästan till åtta, mycket konstigt eftersom jag gick och la mig ganska tidigt igår.
Sedan gick jag iallafall ner till datorn och tittade på onsdagens avsnitt av andra avenyn samtidigt som jag åt frukost.
Nu har jag suttit och kollat lite bloggar och smält frukosten, ska alldeles strax borsta tänderna och sedan funderar jag på att springa en runda efter ett tag.
Det verkar inte bli så fint väder idag dock, men det gör faktiskt inget.
Jag lånade luftslottet som sprängdes av Marina igår, så jag kanske kollar på den idag då!
Varför försvinner mellanrum och överstruket när man ska publicera inläggen ?!?!?!!?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0