Down on my knees I beg for forgiveness

Bara för att gratulera Jocke Berg på födelsedagen, och tänka tillbaka lite på nionde oktober som var ganska awesome!
Det har iallafall varit en vanlig tisdag, efter lunchen blir man alltid helt cp, eller ja elin blir det ! :D
Om typ en timme ska jag på utvecklingssamtal, inte jättepepp på det faktiskt.
Känner på mig att jag kommer få en jävla massa prestationsångest efter det, så blir det alltid.
Jag vill så jävla gärna ha bra betyg och få ett bra jobb och en bra framtid, men det känns som om jag kommer längre och längre ifrån de där betygen.
Och nej det är inte som vissa vill intala sig att jag bara tror att jag är ett ig-barn som egentligen har mvg, för jag vet att jag inte är något av det, jag är liksom där i mellan.
aja, det går säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0