tweetyyyyy

svarta strumpbyxor - gekås
långt linne - jc
tjockiströja - bikbok

skoladagen gick ovanligt snabbt för att vara fredag!
det gillar vi (y)
började med engelska, pratade bara en massa dels om wtc och detdära och massa annat.
sen svenska riktigt segt, vi pratar verkligen alltid om satsdelar dör nuförtiden ,
efter det idrott, typ fotboll, jag suger på det :ccccc
sen so, skriftligt läxförhör , men det gick sådär iallafall, bättre än sämst! hah
sen handledning, tittade på ett youtubeklipp från wtc också, alltså jag kommer verkligen inte ihåg när det hände men jag var ju bara fem, eller skulle fylla sex snart, så det är ju inte så konstigt, jag kommer mer ihåg anna lind mordet för jag minns att vi kollade på aktuellt i skolan!
sen lite matte,
och sist a-tid, min grupp började med engelska pjäsen, hah coolt, fast det ska vara klart på torsdag och vi har ingen engelska lektion innan det, så ah...

men nu ska jag åka och handla (y) hah






Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Det låter kul :D

Jag ska tyvärr bara plugga -.-



Snygg outfit :D

2009-09-11 @ 19:19:43
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0