trettionde september


bara för det var frost ute idag!

nu är det verkligen höst, fast jag gillar endå att det är kallt!
bara det inte regnar eller blåser så blir jag glad!
på biologin kollade vi på film med det var verkligen svårt att inte somna!
jag ryckte till hela tiden för mina ögon bara stängdes :ooo
fast vi fick sluta tidigare, och så ska vi ha läxförhör på filmen nästa vecka, det kommer ju gå sådär...
på kemin skulle vi läsa och svara på frågor, fast jag blev nästan klar iallafall.
jag är trött och orkar inte gör något vettigt,
kanske kollar på andra avenyn och house från igår som mamma var snäll och spelade in! (yyy)
och så ska jag vara duktig och öva på tyska glosorna,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0