tjugoåttonde september

hallllllllå!
jag bytte tillbaka till min gamla header, för alla jag gör blir sämst.
kanske försöker ikväll igen,
iallafall så kom jag ju på att jag glömde säga grattis till hilda som blir fjorton idag!
och så fyller ju även peter london år!
fast jag vet inte hur gammal han blir...

och förresten så finns crucified barbara på spotify nuförtiden, så jag knarkar dom (yyy)
och här är en riktigt bra låt med dom!
fast på spotify, för den ville inte finnas på youtube...

och när vi ändå är igång här kan jag ju berätta att jag tror dia psalma är förband till hcss den nionde!
fast jag har för mig att dom är kanska kassa ?


Kommentarer
Postat av: linaa

alltså de har blitt solblekt :c

men anyhow, vikka e psalma?

fast hcss e ju <3

2009-09-28 @ 20:45:07
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0