tisdag

halllllllå! ♥
skolan började med svenska, vi läste typ bara.
sen hade vi musik, alltså jag kommer få sämst betyg i det, och det är slutbetyg i åttan!
men det löser sig,
efter det hade vi matte, vi jobbade mest i boken.
sen språk, gjorde inget speciellt.
vi slutade med teknik, alltså jag tror aldrig vi har gjort något seriöst där!
vi kollade på film bara.
sånt här skolprat är ju egentligen inte så kul, men det är det enda jag har att skriva om!
och senare idag ska jag på fotbolls match, sverige - danmark, och vi har fått gratisbiljetter (y)
sen är det ju bra att det händer saker i lilla eksjö!
och jag har inga bilder så det blir ett till bildlöstinlägg!


Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv; hur är det med dig då? (:

/ J.N.

2009-09-08 @ 17:02:19
URL: http://jurdle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0