tionde september


bara för dagen har varit en europe dag, och jag har inga andra bilder.

alldelles strax ska jag gå och se på idol,
så egentligen borde jag sitta och göra engelskan nu, men jag har iallafall läst igenom so:n.
den här veckan har gått riktigt fort faktiskt, det är ju fredag imorgon!
och det gillar vi (y)
och idag har det inte hänt något speciellt heller, först gjorde jag en hemlig grej, haha!
och det tog ju ganska lång tid och efter det tänkte jag att jag skulle leta efter present till min syster om fyller år på lördag därva!
men jag hittade inget, så jag får kolla imorgon också.
och så var jag duktig och lagade maten idag!
detni!

    

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Härligt! :)

Aa, det är bara bra :)

Händer ikväll då? :)

2009-09-10 @ 20:32:31
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0