onsdag



alltså första dagen på riktigt länge som jag inte var tvungen att släpa mig ur sängen imorse!
men jag blev ganska trött på eftermiddagen sen iallafall.
dagen började iallafall med intressevalet, första för åttan.
nu har jag turism och vi gick mest igenom hur mycket vi hade rest och lärde oss namnen och sånt.
sen fick vi se på bilderna från när förra årets hade varit i tyskland!
det ser så roligt ut!
 fast det kommer vara massa nervöst att bo hos en tysk familj :oo
sen hade vi matte med adam!
observera att han hade varken sin led zeppelin tröja eller pink floyd! haha
sen bild, vi hade adam där också.
sen biologi, vikarie där med :o
mammas gamla jobbarkompis haha!
sist kemi, första gången vi fick laborera!
fast vi gjorde typ inget, blandade nått bara.
och idag måste jag göra både tyskan och engelskan bara för jag inte gjorde det igår!






Kommentarer
Postat av: gabbiiiie

ADAM ÄR SÅ FUCKING SNYGGGG HAHAHAH JAAG DÖÖÖÖÖÖÖR

2009-09-02 @ 18:13:53
URL: http://starryeyes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0