maiiiiideeenn!



vi hade skoljoggen idag på morgonen, och det är ju alltid trevligt.
sen hade vi tjugo minuter svenska, ganska onödigt egentligen.
efter det hade vi idrott, först hade vi lite teori och sen skulle vi ut och springa och gå så det var helt okej.
sen so, vi ska börja med pjäser där så det var det vi gjorde.
efter det handledning, vi utvärderade.
sen tjugo minuter matte, den lektionen är verkligen onödigt alla är trötta och solweig pratar på...
sist a-tid, fast vi städade istället,

här kan ni få en sån där låt som man verkligen kan lyssna hur många gånger som helst på och aldrig tröttna på!



förresten så var jag inne på blondinbellas blogg innan, bara för jag inte har vatt det på länge och då såg jag att hon lyssnar på mötley :oo
jag älskar när folk är bättre än dom verkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0