första september

herregud, det är redan september!
bara tjugo dar tills min födelsedag! :DD
fast jag är verkligen riktigt dålig på det här med vad man önskar sig...
mamma tyckte att jag och min syster skulle skriva önskelistor, så igår skulle jag sysselsätta mig med det.
jag kom ju fram till fyra saker,

- macro objektiv med bra zoom,
- fjärrutlösare
- kläder
- pengar

haha alltså jag är verkligen sämst på det,

skoldagen började iallafall med svenska, vi läste bara eftersom ingen orkade nått annat.
sen hade vi musik, fick tillbaka våra oförberedda prov, jag var sämst och sen skulle vi göra nått med taker elelr så var det noter?
iallafall efter så hade vi matte, men det var bara fyrtio minuter så det gick ganska snabbt iallafall.
sen språk, vi bytte platser (y)
typ första gånger jag fick bra plats!
vi slutade med teknik, alltså riktigt segt var det!
alla typ sov, haha!

nu sitter jag och lyssnar på lasses nya singel, eller nya kanske var att överdriva med iallafall
faktiskt över förväntan! :DD

jag får liksom ingen ordning (8)



Kommentarer
Postat av: Marina

vi får gå på konsert ihop i vinter i Lkpg med Winnerbäck. Kram

2009-09-02 @ 09:18:08
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0