090909

 

helllu! ♥
idag har det varit marknad här i stan, hah därför har jag inte bloggat något,
jag köpte iallafall inte mer än en munk, skriv upp det! (y)
nej nu låter det som jag är tjurig, men jag är bara shalallalalalhfuib trött!
skolan började iallafall med intresseval, började skriva brev till tyskarna!
sen matte, vikarie.
efter det hade vi bild, jag blev klar med mitt visitkort .
sist hade vi biologi, pratade en massa, plus att vi ska börja med någon boksak, och jag tänker få bäst betyg,
så jag kommer bli en pluggis! 8D
förlåt för ett väldigt tråkigt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, Varse :D

Allt bra? :)

2009-09-09 @ 18:49:10
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0