HARDCORE SUPERSTAR!!!!!


1. Han i h.e.a.t
2. Vic
3. Jocke berg!!!!
4. martiin
5. hardcore superstar!

Så jävla grymt varrre! :DDD
fast det tog ju 234567890 år innan vi blev insläppta och det var för jävla kallt, men det fanns ju några norskar framför oss som man kunde skratta åt! hah
sen på dia psalma var folk inte så pepp,
och så snackade vi ju lite med någon som hette amanda som älskade mig för jag hade sett mötley, hah! :)))
sen på h.e.a.t kunde vi ju inga låtar men det var bara att skrika lite så och då!
sen kom vi på att det var mycket mindre folk på sidan, så då gick vi och ställde oss längst fram!
och vi nuddade vic två gånger och jocke en!!!!!! :DDD
ni är avundsjuka!

jag ska tydligen åka om tjugo minuter också, och jag har inte fixat mig...
så det ska jag nog göra nu,



Kommentarer
Postat av: linaaaa

sv; nej men alltså man såg typ ditt peace n love armband :o

2009-10-11 @ 19:35:53
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: linaaaa

sv; nej men alltså man såg typ ditt peace n love armband :o

2009-10-11 @ 19:35:58
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0