091007

hellllllu!
kom hem för typ en och en halv timme sen, och jag har bara tittat på andra avenyn än så länge,
kanske skulle ta och öva på mina tyska glosor,
men christina har börjat älska mig!
jag har fått tre rosa prickar i skolia på två veckor :ooo
det är typ lika många som jag fick på hela sjuan! hah
ah skoldagen började ju iallafall med intresseval som vanligt, inte långt kvar tills vi åker nu!
sen matte, det var förjävla segt, matte spel är ju alltid trevlans liksom...
efter det bild, jag vill inte få ig!!!! herregud det är svårt att måla myror med detaljer!
sen biologi, vi jobbade bara i boken och nästa vecka är det prov, men biologi är ganska lätt så det går nog bra!
sist hade vi kemi som alltid är lika segt på onsdagseftermiddagen, men vi skrev bara om laborationen som vi ska göra nästa vecka och sen hade vi rörelse! (y)

ni kan få en till bra hcss låt också, bara för det är inte alls långt kvar och för att jag inte har några bilder på denna datorn...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0