091006

halllllllå! ♥
dagen började med svenska som vanligt vi hade nutidsorientering först, det gick sämst för mig!
vi fick tillbaka våra prov också, jag fick vg, först blev jag glad och ba hurra vg men sen när jag hörde att alla andra fick vgplus (jaghittaringetplusteckenpådennadatorn) eller mvg så blev jag mer motsattsen...
sen hade vi iallafall musik, fick veta på det provet också, sämst.
efter det fortsatte vi med matteprovet får hoppas att det gick bra iallafall...
sen språk, dom lektionerna har börjat gå riktigt fort vilket är bra! (y)
och vi avslutade med teknik där vi fortsatte med våra ljussläckare,
och så fick jag så jävla ont i magen också :ccc
och mådde illa och höll på att dö typ, men det gick över efter ett tag, men nu när jag kom hem så gjorde det så jävla ont igen!
bara jag inte håller på att bli sjuk :o
för jag ska på hcss på fredag även om jag har fyrtio graders feber!
nu ligger jag iallafall i soffan och ska nog ta och titta på kvällens avsnitt av andra avenyn.
plus att vi har kemi läxa tills imorgon.

här får ni en riktigt bra låt bara för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0