snö! :oooo


bilden säger det mesta ?!
det första snön har kommit till trädstaden!
egentligen har jag inte ens börjat längta efter den men det är alltid mys när första snön kommer! :))
dagen började somsagt hos tandläkaren, det gick väl bra.
jag hade tydligen början till hål och så skulle dom dra ut dendära tanden som är helt cp.
sen gick jag tillbaka till skolan för intresseval, smålandstidningen kom och tog bilder och snackade plus att dom tog några av elin och lisas bilder!
sen hade vi matte där jobbade vi bara i boken.
efter det var det bild, man skulle bli klar med sin planch för att sedan få betyg på den, jag fick G+ och blev asglad alltså jag trodde jag skulle få ig :oo
min var verkligen asful...
sen biologi, jag gjorde provet och jag tror det gick bra faktiskt! (y)
sist hade vi kemi, där gick vi igenom nått jag som har glömt vad det hette...
och vi ska ha prov på det om två veckor, det är en jävla massa prov innan jullovet som dom ska sätta betyg på och då måste man vara bra!

nej nu måste jag plugga igen!
fysikprov imorgon plus tyskaglosor och fysiklabbrapport...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0