farsdag


bara för att det är farsdag och min pappa är gullig!
fast jag har ju inte firat honom något...
anledningen till att jag inte har uppdaterat vill ni nog egentligen inte veta, men jag är iallafall magsjuk...
och det är inte så trevlans om jag ska vara ärlig,
speciellt inte när man vet hur det går till...
och alltså kommer jag inte till skolan imorgon och det gör att jag missar tredjeprovet på raken...
och då tror alla att jag är hemma för att slippa proven, men så är det ju egentligen inte.
men rock on you healthy people again!


Kommentarer
Postat av: eveliiiiiiina

hata magsjuka!

jag kanske inte heller kommer imorgon, feeber! :(

men måste göra so-provet!!!

2009-11-08 @ 20:18:18
URL: http://evelinaakesson.blogg.se/
Postat av: eveliiiiiiina

hata magsjuka!

jag kanske inte heller kommer imorgon, feeber! :(

men måste göra so-provet!!!

2009-11-08 @ 20:19:08
URL: http://evelinaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0