091101



herregud det är redan november?!
nyss var det ju augusti och sista dagarna på sommarlovet, nu är det sista dagen på höstlovet istället!
bilden är från halloween förra året fast jag ändrade färgen i photoshop...
dagen började med att jag blev väckt av min kära fader eftersom jag var tvungen att gå på konfagudstjänstsak...
det var ju inte dirket underhållande men gick endå ganska snabbt,
det borde vara förbjudet att vara tvungen att gå upp tidigt på en söndag.
sen så har jag ju varit duktig och städat lite på mitt rum också, och nu är det bara plugg kvar!
jag ligger ju efter i i stort sett alla ämnen - inte bra...
jag blir ju inte rastlös idag iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0