090520

hallo! ♥
sista dagen i skolan för den här veckan,
nu är det bara nästa vecka och veckan efter det sen är det skolavslutningen på torsdagen.
dagen gick väl skapligt iallafall,
jag kom precis fram till att ja kommer inte ha något att göra nu på när vi är lediga, vi skulle egentligen firat mormor imån, som fyller år på fredag.
men det skulle vi tydligen göra på måndag istället.
så jag får väl fixa designen då.
Jag fixade i ordning alva också innan för vi skulle fota, och så skulle vi gå till en bro, tror ni inte att batteriet till kameran tar slut precis innan vi kommer dit!
det som aldrig tar slut annars, bara för att vi var ute och fotade.
nu orkar ja inte lägga över bilderna vi hann ta, gör nog det imån stället.
jag sitter här och lyssnar på gamla låtar, eller typ från förra sommmaren, varenda låt har ju ett minne!
och påtal om gamla låtar, hörde jag ju att aqua skulle återförenas elelr vad man säger, ni vet dem som sjöng barbie girl!
åh jag älskade den låten när jag var liten,
vi har ett band från -99 när ja sjunger massa låtar och då försöker jag säga typ hi barbie hi ken, haha,
tråkigt långt inlägg som ingen kommer läsa
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0