090513

Vetni?
ja är så jävla glad just nu!
vi ska boka biljetter till peace and love idag! :DDDDDDDDDDDDD
ja kommer att få se håkan!!!!!
och sen är det ju massa andra bra mötley, lars winnerbäck, jerry williams, the kooks, mando diao!
och flera!
åhhhh bäst!
dagen i allmänhet har också vatt bra.
niorna hade utklädningsdag, det var kul! (:
på fredag ska elin och ja fota lite, ja ska vara model(!)
efter det ska ja nog ta och fixa headern.
och så kommer syster malin också
puss! ♥

i brist på intressantare bilder.






Jag gjorde upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen
Nu vet jag vad du kommer och säg
och det känns som första gången
Kom vi visar dom att det är vi
men det visste alla redan
Ut springer du iväg med mig
ja hör du hur dom sjunger?
Som att allting redan var bestämt
som att jorden går runt solen
Vem hade kunnat ta min plats
han finns ju bara inte
Dom pratar om något underbart
jag är där jag kan berätta
Stort större än jag någonsin trott
det snurrar i min skalle

Kommentarer
Postat av: a

nu när jag har fixat min header så....

2009-05-13 @ 19:40:13
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: cipi

asså jag kanske ocå vil på pnl :c

ahh cp jag vill!

mötley <3

2009-05-14 @ 09:35:26
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0