BD <3

hallo folks.
tisdag är det idag.
ja har vatt hemma, hade i stort sett ingen röst har dock nästan fått tillbaks den, hade också ont i halen och har hostat.
kom inget igår för ja hade ingen dator, fick den inte förrens vid två.
vi får se hur ja känner mig imån och om ja kommer.
ja känner mig dock inte så glad på det.
men nu är det bara 3 dar tills lovet.
och jag åker till stockholm då också.
då ska ja träffa pontus för första gången hehe, ska bli kul att träffa syster igen med.
sen får ja väl hoppas på att ja får lite kläder.
nu sitter ja här och lyssnar på broder daniel!
kärlek på dom!
ja vet inte om ja ska träna idag, eftersom ja är sjuk borde ja inte det, men det känns som ja aldrig tränar nu förtiden.
kom också fram till att min blogg igentligen är ganska tråkig, men jag ska bättra mig, promise!
försökte hitta en bra bild men det fanns ingen så det blir nyponbuskar idag.

puss!

Kommentarer
Postat av: ett ko

nypon buskar nypon buskar hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundra och nån stans där så blev jag den jag är nu. :D

men du, krya på dej!

:*

2009-03-31 @ 19:50:39
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0