P&L

Ahhh,

Peace & Love var underbart! :DD

svensk festival sommar är bäst, fast vädret var lite för varmt, typ 30 grader och så ska man stå där med typ tusen andra och skrika och hoppa inte varmt alls.

På torsdagen var ju mötley lugnt bäst!
Jag såg dom ju tillochmed ibland!
fast det var en snäll person som frågade om han skulle lyfta upp mig, så i typ 2 minuter såg jag mick mars över alla andra! :D
man blev helt pepp alltså, och i slutet där när tommy lee kom och sa;
when I say mötley you say crüe!
mötley - crüe, mötley - crüe
when i say nikki you say sixx!
ah ni fattar, bäst :D
och dom visste att dom var i sverige också!
nikki sa typ make some fucking noice sweden! :D



lars winnerbäck var också bra, det var sån fin stämning och sådär,
han kunde inte säga nått mellan låtarna för alla skrek vi älskar lasse! hihi
fast jag missade hans spelning på fredagen.
men på lördagen var det sådär bäst igen, det var ju på stora scenen.
och jag fick ett plektrum! :D
och så islutet där på lördagen kom miss li också och dom sjöng om du lämnade mig nu, det var fint! :')



På fredagen var mando bäst! :D
fast jag missade signeringen :c
och det var sånt jävla tryck också, och alla hoppade och skrek och var glada! :D
fast jag fick inga bra bilder, och så åkte jag bak på en gång, för det var en med en nitväst och jag ville inte ha den i huvet :c

parken fick avbryta för brandlarmet gick!
me don't like :c



På lördagen alltså Håkan Hellström!
jag stog längst fram typ :D
och skrek som en idiot,
det var som alla har beskrivit hans konserter fast 100 gånger bättre!



och på jerry williams var det jag och en massa 30-40 plusare! haha
det var tuftft!

jag köpte en i love p&l tröja också, den var fin :D



sen tog jag en massa gratis pins också och en fack you tatuering!
och på bilden är också festivalbander och lasse plektrumet! :D



och så där när jag hade de tre bästa dagarna i mitt liv så tog michael jackson!
dom hade en minnesgrejj med han på stora scenen också men jag missade den,
egenligen lyssnade jag inte så mycket på hans musik, men han var ju en sån stor människa!
alla vet ju vem han var - the king of pop!
massa artister tillägnade låtar och sådär!
RIP!

sen så fick man ju inte ha med systemisen in, och jag har ju en väldigt bra mobilkamera, därför är det ju många bra bilder alltså!
långt inägg men jag hoppas det täcker dessa underbara dagar! :D

R O C K  O N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0