great britain

När jag var på p&l såg jag lite av babyshambles spelning,
och förutom att pete doherty faktiskt inte hade ställt in och inte såg speciellt trött ut så kom jag och tänka på att musik från england är egentligen väldigt underskattad.
jag har ju inte lyssnat på babyshambles innan utan det var bara att jag kom på att dom var bra när jag såg dom,
sen var det ju synd att the kooks ställde in där, annars hade det varit ännu mer bra musik från england.
sen kom jag ju inte på förrens efteråt att jag hade velat se lauren harris som även hon kommer från england,
som är dotter till steve harris från iron maiden som också kommer därifrån.
sen finns ju också beatles, status que, sex pistols och såntdär därifrån!

ett ord!

UNDERSKATTAT!


babyshambles därdå.

Kommentarer
Postat av: anna

babyshambles är helt fantastiska! :)



svar: haha jasså? men bättre det ju. magen syns ju inte så ofta liksom.

2009-06-29 @ 23:00:35
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0