-

kom ut ur duschen ganska precis eftersom istället för att titta på fira viktoria på öland saken så var jag ute och sprang.
jag har inte gjort det på flera veckor nu,
och då glömmer man liksom bort hur skönt det egentligen är att snöra på skorna, skruva upp volymen på ipoden och bara springa en sväng...
anledningen till att jag inte har sprungit på ett tag är verkligen inte för att jag inte har haft tid utan mer för att jag inte orkat eller kännt för det,
men nu tog jag tag i det och även att det var blött för det har regnat idag så var det riktigt härligt,
och härligt är verkligen inte ett ord som jag brukar använda.
men ni skulle sett det!
solnedgång och dimma ute i kvarnap - pretty amazing!
jag bara önskade att jag hade haft med mig kameran.
sen har jag nog glömt bort varför jag springer det är ju inte bara för att bränna kalorier liksom,
det var egentligen bra att ta en paus för att känna att det inte är något jag måste göra utan något jag tycker om att göra.
det är ju som folk som går på sporter dom gör ju det för att dom tycker det är kul inte för att hålla sig iform...
sen så springer ju jag inte så långt bara några kilometer men somsagt jag gör det för jag tycker om det!

långt onödigt inlägg men jag kände att jag verkligen ville skriva av mig och det är ju det en blogg är tillför right?

P E A C E!


bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0