tvåtusennio


lite bilder som är värda att visas från tvåtusennio !
finns säkert flera men dessvärre orkar jag inte leta rätt på dom...

första bilden är från i mars tror jag, när jag och elin var hos lina och var på tonår och socialade oss ! haha
andra bilden är från april eller nått, och det är när lina var här och vi gick ner till stan för det var eksjömässan, men jag fick skoskav så jag tog av mig skorna när vi såg veronica maggio...
även när vi gick till ica och hemköp !
tredje bilden är på cpfågeln vi hittade när det var bal här ! haha stackarn ...
fjärde bilden är p&l biljetten !
femte bilden är från klassens dag ! :DD
sjätte bilden är från när jag var hos lina i sommras !
sjunde bilden är mötley på p&l ! :DDD
åttonde bilden är från stadsfesten !
nionde bilden är från sverige danmark matchen på ränneborg, haha , nr 12 <3<3<3<3
tionde bilden är från hcss i liseberghallen ! :DDD
elfte bilden är från tyskland !
sista bilden är från höstlovet @repet !

förresten så blev det ändrade planer, jag ska till elin idag istället och slaggar at her place ! :DD

GOTT NYTT ÅR ALLA !!!!!



Kommentarer
Postat av: elin

HAHAH

cpfågel...



och bilden på oss, var ju väldigt......charmig..

2009-12-31 @ 16:34:35
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: linaaa

asså bilderna på mig :(

hcss @ lisebergshallen <3

2010-01-01 @ 13:22:14
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: linaaaaaaa

sv; DET TYCKER JAG!

dock inte mina perom men jag ska bli snel ._.

2010-01-01 @ 17:38:25
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0