bildlöstinlägg...

halllllllllllllllllå!
jag sitter i skolan för tillfället, a-tid och sen slutar vi ! (y)
annars har väl dagen gått ganska snabbt, vilket är trevlans .
först på morgonen hade vi engelska där vi bara kollade klart på filmen .
sedan svenska, där vi fortsatte med uppsatserna , jag blev klar faktiskt !
på idrotten var det sista lektionen med våra pass, så nu ska vi skriva utvärdering på det .
därefter var det so, och vi hade debatterna , min grupp hann dock inte .
men jag hoppas det går bra eftersom mina betyg behöver det !
egentligen har jag inte riktigt någonting att göra nu ,
man ska göra alla labbrapporter - kemi, biologi, idrott .
men jag gör dom hellre hemma !

ikväll blir det tacos och sedan idol + flashforward !
kanoners .
och så blir det mycket bättre när man vet att erik äntligen ska sjunga en maiden låt !
ni anar inte hur jag har väntat på detta  , run to the hills .
den lär ju ta honom till finalen alltså .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0