bara en vecka kvar till julafton !


som rubriken säger är det bara en vacka kvar tills julafton !
känns som det nyss var skolavslutning ju ...
men jullov, julmat och julklappar sitter ju aldrig fel alltså ! :DD
skoldagen gick ganska snabbt .
den började med svenska där vi först körde några gåtor och sedan sjöng kareoke, jag fick veta mitt betyg också, vg , fast det var precis på gränsen på att vara g, även om jag var ganska medveten om det så blev jag såklart besviken.
sedan hade vi so, där jag och några till lyckades komma typ fem minuter försent, men jonas kom ner och hämtade oss ! haha
vi tittade iallafall på en film och sedan skulle vi skriva vad vi hade lärt oss om hedersrelaterat våld.
därefter hade vi språk, och vi gjorde julkort och kollade på film plus att vi fick sluta tio minuter tidigare !
efter det hade vi fysik, där vi också kollade på film ; kopps , sen fick jag veta betyget också g plus (finnsingaplusteckenpådatorn) men det var jag ganska förberedd på, det var mycket lättare när vi hade nipa i fysik, han körde direkt på tillskillnad från solweig som blandar in massa annat och pratar som om man är dum i huvudet...
sen hade vi engelska och där var det inte så seriöst, först skrev vi klart so:n och sen gjorde jag inte så mycket mer.
sist hade vi idrott och där spelade vi volleyboll , det var kul ! :))))
även där fick jag veta betyget som var g plus, men jag hade inte förväntat mig mer så det var helt okej .
fast jag hade faktiskt fått vg på både skrivuppgiften och projektet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0