091230


repet åkte hem för någon timme sen, och lite till kanske ...
innan dess har vi idag hunnit att gå ut och gå och fota en sväng, suttit ganska mycket vid datorn, hänkat min fader ner till träcitycentrum för att köpa födelsedag present till min moder, träffat elin, hängt med henne på både konsum och willys, gått hem i 12 minus, ätit tacos och sånt där nödvändigt ! :DD

imorgon är det nyår, detta året har gått riktigt fort känns det som !
även om det inte direkt har varit det bästa alltid , p&l var dock awesome !
och hcss i gbg var ju inte heller fel ! :D
sen har det väl hänt massa annat trevligt som jag tyvärr inte orkar nämna...

morgondagen lär väl börja med att fira mamma som blir fyrtiotvå år gammal...
sedan blir det som förra året att jag umgås med elin ! :DD
fast hos mig denna gången, sen drar vi ner till stan till tolvslaget och är sociala för alla som vill veta ! :))
fast vi har riktiga problem med vad vi ska äta ...
det ska vara både lätt att göra eftersom ingen av oss är dirket mästerkockar och så måste det endå vara lite pratajj !
det är inte lätt alltså !

ni kan få en bild från förra året för jag vet att ni vill !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0