091222


gabbie is fotografen!
plus att jag inte orkade redigera den något vettigt...

det är jullov nu ju ! :))))
i skolan gick vi först till kyrkan för att ha avslutningssak, människor sjöng och sånt där annat trevligt.
sen gick vi tillbaka till skolan, vi tittade på bilderna från mosshemmet i sjuan , haha!
alla var så små !
sist fick vi våra betyg, var ungefär som jag visste förutom vg i kemi !
haha jag blev jätte förvånad !
sen bar det iallafall av till stationen för elin och jag åkte till jönköping .

jag köpte en tröja (jag tänkte som vanligt köpa svart men elin övertalade mig till lila!)
spetsstrumpbyxor (!)
deo
och flourtuggummi .

nu ska jag se på andra avenyn !


Kommentarer
Postat av: gabbiiiiie

bästa jag är fotografen 8D

söt äru eliiiin!!

2009-12-22 @ 22:34:49
URL: http://dancingonglass.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0