091216


hallllllå !
resten av skoldagen gick faktiskt inte så segt som det verkade .
på bilden fick iv måla fritt, och hon berättade om vad vi skulle göra på vårterminen.
på biologin gick vi igenom lite och sen kollade på film .
och sist på kemin satt vi i datasalen och gjorde korsord, elin och jag var bäst ! :))
sen har det snöat minst lika mycket idag som det gjorde igår !
och det är väl ganska positivt förutom att det blir snöstorm då och då ...
idag är det fikasak för luciaprojektet och vi lär väl få godis men jag orkar inte riktigt med det så jag tror jag är hemma istället.
jag borde ju ta tag i engelska uppsatsen som ska vara klar imorgon och jag har skrivit typ en mening ...
och sen är jag ju i stort behov av en ny header !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0