091215


det har snöat i princip hela dagen på eksjösgator vilket ger en ganska härlig vinterkänsla !
jag var ute och fotade lite när jag kommit hem från skolan och alldeles nyss drack jag varm oboy.
skoldagen började med svenska där vi hade vikarie, jag som hade hoppats på att få veta betygen !
sen hade vi musik, det var ju inte dirket seriöst, jag, elin och eve spelade in fjortisvideobloggar och klinkade på pianot !
därefter var det matte och vi satt bara vid datorn och spelade chefren, och precis när jag hade vunnit laggade datorn sönder så då gav jag upp...
sedan var det språk och den lektionen gick endå ganska snabbt.
sista timmen åkte vi och spelade bowling !
jag förlorade men tog det endå ovanligt bra för att vara en sådan dålig förlorare som jag är ! hah
jag gjorde en strike iallafall ...
nej jag har inte tid att sitta här hela dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0