091214


kass bild men det skiter vi i för tillfället ...

dagen har än så länge varit ganska så awesome !
skolan började med handledning där vi bara gick i genom veckan som vanligt,
sen slöjd, jag var ju tuff och sågade ...
därefter matte, där fick jag veta att jag ligger vg + , härligt !
sen so, där vi också snackade betyg, vg + i engelska, och g/g+ i so .
sist hade vi språk, och även där fick jag veta att jag ligger på vg +, fan va gött egentligen !

sen har ju min moder varit riktigt snäll och bokat biljetter till sonisphere !
kanoners ! :DDD



och det var ju dethär med en ny header också...

Kommentarer
Postat av: Moa

Elin, jag vill vara lika smart som du :D

2009-12-14 @ 15:43:12
URL: http://moekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0