091210


tjooooo !
skolan gick ju ganska snabbt för att vara tordag .
först svenska där vi såg på film ,
därefter so där vi läste !
ni anar inte hur trött man blev efter att först ha sett på film och sen läsa direkt på morgonen !
sen tyska, vi hade läxförhör som alla trodde var prov men jag tror det gick ganska bra förutom att jag inte kom på vad springa hette så jag skrev hoppa istället ...
efter det fysik, där vi såg på film och satt vid datorn osv.
sen engelska där vi också bara satt vid datorn !
på idrotten var vi i budosalen och stod på händer, gjorde kullerbuttor, armbrytning och sånt där , hah ! :))
riktigt slappa dagar är det nuför tiden !
jag gillart !
förresten så blev jag inte lucia :(((
aja nu är det snart halvåtta hos mig så laterooo !



ett grattis till syster malin som blir tjugonio också , sista året av ungdomen därva !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0