091208


kom hem från jönköping för ett tag sen !
det blev faktiskt inte så mycket köpt, julklapp till syster min och så kläder till jul :)))
dock så har jag missat andra avenyn nu eftersom jag skrev ut mina labbrapporter på datorn ...
får titta på datorn någon annan gång !
det känns som tiden bara flyger iväg nuförtiden , igår var det massa plugg, dans och så bakade jag bröd mitt i allt .
idag var vi ju i jönköping hela dagen ,
imorgon blir det mera plugg och så slutar vi inte tidigt .
på torsdag är det luciaövning igen .
som även är på fredag eftermiddag också, sen vet jag inte om jag ska gå på lucia cup då ...
på lördag tror jag dock att det inte är något inplanerat - thank god !
men på söndag är det lucia !
snart är det jul också, tiden går fort ....



Kommentarer
Postat av: awesome-gabbiiiiie-buuuus

du ska visst på lucia cup kvinna! och lek med mig på lördag! :D

2009-12-09 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0