091203


människan på bilden fyller ju år idag !
prince of darkness since 1979 ! hah
dagen känns annars som den har gått riktigt bra , vet inte riktigt varför ?
först på morgonen hade vi svenska, där vi började renskriva våra uppsatser om barndomen.
för tillfäller ligger jag på vg minus ( finns inga minustecken på datorn ? )
men hoppas på minst vg när jag är klar !
sen hade vi iallafall so, där vi här domdära diskutionerna som vi ska redovisa imorgon ...
min grupp har ju homosexullas rätt att gifta sig och så ska vi argumentera för och emot , vilket inte är min starka sida ...
därefter hade vi språk, lektionen gick iallafall snabbt !
sen fysik , där vi typ alltid får sluta tidigare (y)
vi gjorde iallafall test med synen .
efter det engelska , där vi bara tittade på film ,
och så skulle man prata enskilt med jonas om sin framtid i fem minuter , jag tror iallafall det gick ganska bra ,
jag lyckades iallafall klämma in : if it was back in the 80's I would marry nikki sixx and live out the dream of sex, drugs & rock n' roll !
sist hade vi idrott där vi körde våra egna pass .


Kommentarer
Postat av: Ester

du kan ju använda bindestreck - ,

som minustecken. haha! :)

<3

2009-12-03 @ 19:47:02
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: linaaaa

elin bindestreck e samma sak som minus. P-U-C-K-O-! :D

2009-12-03 @ 20:39:57
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0