godmorgon

jag vaknade med rödsprängda ögon och tårarna rinnandes.
jag drömde att mamma dog!
min mamma!
jag har alltid trott att det skulle vara värst om pappa dog, och tagit mamma förgiven.
men alltså verkligen och i drömmen så skrev jag det på bloggen , och så fick jag ett sms från elin där det stog kom hit!
för hon hade läst det ,och jag kunde verkligen inte sluta gråta när jag mötte henne.
sen åkte vi till långanäs men där var det en massa folk och då stängde jag av tårarna direkt!
jag är inte en sån som brukar gråta inför folk.
men allt påminde om henne,
alltså gud nu sitter jag nästan och gråter här också, även fast jag vet att hon bara är på jobbet.
iallafall så såg dom ju att det var nått, men jag ville inte berätta.
och så åkte vi vidare och dom tjatade att jag skulle berätta och så åkte vi någonstans och då kunde jag verkligen inte hålla tårarna tillbaka.
då vaknade jag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: ska ut och fota så kanske kommer upp bilder sen :D

2009-08-13 @ 13:40:00
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Linn

tjänar du pengar på din blogg? VILL du tjäna pengar på din blogg?

woopa är en jätte bra sida att tjäna pengar på, du behöver bara skriva in din e-post och när du är född.

ingenting annat! jätte bra för dig som är runt 12-17 år som har blogg och inte tjänar på något annat sätt :)

här blir du medlem: http://www.woopa.se/?ref=sounds

lycka till och hoppas du tjänar! kram.

2009-08-13 @ 14:02:52
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0