torsdag

usch, dålig uppdatrering idag igen,
och inte kommer det bli bättre de närmaste dagarna heller, vet ni varför?
DET ÄR STADSFEST!
imorgon och på lördag, sen på söndag är det konfagrej också.
idag var det ju skola som vanligt, fast torsdagar är riktigt sega.
iallfall så hade vi svenska först, hade vikarie och skulle skriva om böckrena vi lånade, dock så lånade jag ingen utan ska läsa en hemifrån - 14 år till salu.
efter hade vi so, först fick vi lyssna på musik, det är nog det bästa med jonas, haha!
sen pratade vi lite om betygen och vad vi ska göra nu och sånt där.
efter det var det språk, nu repeterar vi mest för att komma igång igen.
sen hade vi fysik, och nu har vi inte nipa längre utan solweig!
ahhh somsagt är hon inte den snabbaste på att förklara saker...
sen hade vi engelska, där blev vi indelade i grupper och ska översätta en bok om hur svenskarna uppfattas av andra.
vi slutade med idrott där vi gjorde lite olika saker.

och så har jag varit hos äldsta syster madeliene och firat henne som blev trettiofyra, för en vacka sen? tror jag,
nu sitter jag här och lyssnar på backyard babies! peppa imorgon alltså!
ni kan få en låt också bara för det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0