too fast for love

har egentligen ingen lust att blogga, det är kanske då man ska låta bli ?
inte en aning varför heller, kanske för att jag är trött och lite smådepp utan anledning,
måste lyssna på nån musik som får en att känna sig bättre. 
först tänke jag direkt på denna låten, den lyssnar jag alltid på när jag är depp.
men det kändes inte riktigt rätt, så det blev denna  som också är sjukt bra när man är depp,

men det var ju inte det jag skulle skriva om nu!
jag var ju på skänningemarken innan,  och denna fick följa med hem!



sen blev det ju mariannelundsgodis och lite annan sån där skit,
det var sjukt varmt också typ trettio grader (!)
så egentligen skulle man ju bara varit vid havet eller nått,
vi stannade iallafall och badade på hemvägen dock i en sjö,

nu känns det lite bättre iallafall,
tänk att lite musik kan göra så mycket egentligen :o
tror det blir mat snart också,
hoppas på att sitta ute!

P E A C E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0