onsdag



förlåt för att jag inte har uppdaterat, men jag har verkligen inte hunnit!
iallfall så började dagen med att dett regande (y)
fast mamma var snäll och skjutsade mig till skolan!
fast sen var vi ute och lekte idag igen så då blev jag blöt om fötterna haha!
sen hade vi matte tror jag, alltså det är verkligen segt med solweig , massa upprepningar hela tiden!
sen var det bild, vi skulle göra mappar och på baksidan skulle man göra ett visitkort och skriva vad man ville jobba med och sånt där, men alltså jag vet verkligen inte vad jag vill bli...
efter det hade vi biologi med den nya läraren caroline hon verkar bra! fast det skulle väl dom flesta gjort ijämförelse med per...
vi slutade med kemi! första gången, fast vi fick en massa läxor direkt så då vet man ju hur det kommer bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0