fredagskväll


gammal bild med konstig redigering.

jag känner på mig att detta kommer bli ett sånt där inlägg som säger: fan elin du behöver inte blogga du har endå inga läsare, men endå envisas du med att slänga in ointressanta inlägg mitt i natten.
men det är sånt man får leva med,
idol 2006 gick på tv400 innan så det tittade jag lite på, och jag såg att danny hade en crashdïet tröja, då kom jag på att jag vill träffa lina!
har ju inte sett henne sen början av juli tror jag det var...
nej men om jag skulle gå och lägga mig tidigt idag så jag inte är trött alltid,

P E A C E!


Kommentarer
Postat av: LINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HAHAHHAHHAH seriöst jag satt å skrek hela tiden när jag såg danny; KOLLA DÅ FÖRFAAN HAN HAR JU CRASHDIET TRÖJA Å E SLÄKT ME DAVE LEPARD!



å sen hatade alla mig å stack å badade.. HERÅ

2009-08-10 @ 00:39:02
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0