fredag



förlåt för dålig uppdatering!
trodde statistiken skulle vara som en skidbacke, men det var faktiskt helt okej...
iallfall så var jag med gabbie och hajer lite! :DD
vi var på stan och åt massa glass, haha!
sen gick vi hem till gabbie och satt vid datorn och sånt där, förresten:
är det nån som ska på hcss nionde oktober?
för vi måste hitta sovplats! ,

jag ska iallfall försöka uppdatera så mycket som möljigt idag eftersom vi åker till falkenberg senare,
och så blir det ju ullared!
men jag kommer hem på lördag eller söndag,

plus att det bara är tre dagar tills skolan börjar!


Kommentarer
Postat av: gabbiiiie

HAHAHA vi behöver sov plats :(

skänk oss sovplats HAHAHA , men vi måste fixa detta! ha de kul i falkis :D <3

2009-08-21 @ 13:58:36
URL: http://starryeyes.devote.se
Postat av: linaaaaa

jag vill ju som sagt dit, men ah.

jag skulle ju ha lika stort behov av sovplats som er dock.. :p

2009-08-21 @ 15:56:57
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0