My heart is beating like a jungle drum.

Måste börja med att säga att rostbröd är så jävla gott, det var jätte längesedan jag åt det, men så hade mamma köpt hem något lantbröd - mmmmmmh. Haha.

Skoldagen började iallafall med intresseval - dans, följt av hemkunskap, sedan matte och avslutningsvis biologi och fysik. Får tillägga att Mikael är betydligt bättre fysiklärare än Solweig man lär sig saker hör och häpna. Det har även befunnit sig en massa politiker på skolan hela dagen, och jag säger det igen - jag älskar valet. När Jonas sa i våras att vi skulle jobba en massa i so med det var jag verkligen bara nej jag kommer aldrig lära mig vad partierna står för, men nu är det askul. De var väldigt duktiga med att förklara, argumentera och försvara sig får jag ändå säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0