8 OKTOBER

Har suttit och kollat igenom en massa gymnasieprogram, främst spetsutbildningarna då. Det jobbiga är dock att allt verkar jättebra och så, men det känns som jag vill mycket mer än jag kan. Så är det alltid med mig, som när vi börjar med något nytt i något ämne och jag tänker verkligen okej, nu ska jag satsa på det här. Men så är det ändå med ångest jag lämnar in det eftersom det inte blev alls som jag ville. Borde verkligen ta tag i att boka tid hos syv alltså.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre för vi ska nämligen ut och äta ikväll. Mongolisk barbeque står på menyn, så nu hade jag tänkt slänga på mig kilklackarna eftersom jag använder dem alldeles för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0