It's amazing how you can speak right to my heart.

Hade inget att göra så jag tittade på film, blev Notting Hill eftersom jag inte sett den på hur länge som helst.
Åh vad jag älskar när de är där i parken! ♥
Haha, tänk om hela lovet blir såhär att jag bara sitter hemma och tittar på film och äter choklad, usch vad hemskt.
Nej sol och bad vill vi ha nu tack!
Imorgon blir det nog att åka en sväng till jönköping med mami, och kanske syster också.
Får se om jag tittar på cold case snart eftersom jag såg att det var sista avsnittet ikväll, jag som inte sett det på jätte länge, sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: eliiin

jag säger ju det!

notting hill är greatttttt!

2010-06-13 @ 23:29:59
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0