CONFESSIONS VIII

... Jag hatar när folk inte använder de och dem rätt, lär er svenska förfan.

... Det finns ingen gång jag är så sugen på frukost som minuterna innan jag somnar, konstigt att det aldrig håller i sig till morgonen.

... Jag hatar att prata i telefon.

... Jag har jättesvårt att hitta byxor som sitter bra, de som sitter tight runt benen går aldrig att knäppa ehehe. Nej tacka vet jag tights.

... Jag hade en period då jag typ inte åt någonting, men sedan började jag träna och då måste man äta! Haha plus att mat är gotttttt!

... Jag tror inte på att diamanter är kvinnans bästa vän , för vad hade vi gjort utan tamponger och pushup bh:ar? Haha.

... Jag tycker det är jättefint med vältränade axlar, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0