100422

känner att jag inte riktigt orkar med bloggen längre,
det blir bara en massa ointressanta inlägg i takt med att statistiken sjunker.
jag vet att statistiken egentligen inte är något mer än en siffra, och jag vill egentligen inte bli en storbloggare så alla vet vad jag gör om dagarna, men det är ändå inte roligt när den är ganska mycket jätte låg...
ska nog iallafall förska fixa en ny header i helgen, så kanske jag får mer insperation.
denna torsdagen har iallafall gått fort, vilket allting gör nu förtiden, tänk att det bara är typ trettio skoldagar kvar tills sommarlovet ! :D
H-Ä-R-L-I-G-T !
Det skulle ju dock inte sitta fel om det märktes på vädret också ...
nej men eftersom jag har varit trött hela dagen kanske det vore värt att gå och lägga sig tidigt idag ?

Kommentarer
Postat av: Ester

Då är vi typ två om att ha tappat blogglusten..

man pallar helt enkelt inte blogga sådär regelbundet som Kenza, Blondinbella, Kissie och alla andra större bloggare.

Visst, man kan försöka hålla på att reklamera sin blogg på alla möjliga sätt o vis för att få flera läsare, men om man inte håller på med något speciellt på fritiden, som att typ vara modell, VJ och designer som Kenza, då blir det kanske lite tråkigt.. Nej, nu ska jag slutta babbla på här, men i alla fall. Jag bloggar knappt någonting längre, bara något enstaka inlägg när det hänt något lite mer intressant i mitt liv..

Haha, bloggvärlden är ett kapitel för sig alltså!



Kram på dig Elin <3

2010-04-24 @ 23:13:07
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Ester

Då är vi typ två om att ha tappat blogglusten..

man pallar helt enkelt inte blogga sådär regelbundet som Kenza, Blondinbella, Kissie och alla andra större bloggare.

Visst, man kan försöka hålla på att reklamera sin blogg på alla möjliga sätt o vis för att få flera läsare, men om man inte håller på med något speciellt på fritiden, som att typ vara modell, VJ och designer som Kenza, då blir det kanske lite tråkigt.. Nej, nu ska jag slutta babbla på här, men i alla fall. Jag bloggar knappt någonting längre, bara något enstaka inlägg när det hänt något lite mer intressant i mitt liv..

Haha, bloggvärlden är ett kapitel för sig alltså!



Kram på dig Elin <3

2010-04-24 @ 23:15:04
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0