tjugofjärde september


väldigt intressant bild därva!

vi hade svenska på morgonen, ämnesprov men jag tror det gick skapligt.
sen hade vi so, jobbade mest med pjäserna.
efter det språk, jag fick alla rätt på läxförhöret, duktigt alltså!
sen fysik, men vi satt vid datorn och gjorde självvärderingar istället,
och alla kollade på skolfotot på min eller elins blogg! haha
efter det hade vi engelska, snackade massa information om mosshemmet på tisdag!
kommer bli askul! :DD
sen läste vi texten och sjöng sången, hah.
plus att engelska boken hade here i go again med whitesnake där bland låtarna!
skriv upp det!
sist hade vi idrott, vi körde lacrosse, hah.

jag har verkligen inget mer intressant att skriva om heller,
eller jo förresten lindex öppnade i eksjö idag, det är ju alltid bra att vi får några affärer även om inte lindex är den man helst vill ha.
men jag orkar inte åka ner idag så jag tar nog det imorgon eller på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0