mosshemmet! :DDD



några vackra bilder från mosshemmet därdå! :DD
det har vatt skitkul!
först så grillade vi korv och såntdär och var vid elden,
och så var det spökrunda!
hahah så jävla läskigt vare! jag, elin, matilda och eve gick och vi skrek fan hela tiden!
och så skrattade vi emellanåt och så skrek vi lite till.
haha och den första saken där, alltså det var typ ett svart lakarn som hängde som en spöke men det var ju mörkt så vi ba alltså det är något där!
och så började det röra på sig och vi skrek som fan och backade bakåt och stog där och skrek i typ en halv timme sen så lös han som stog där med ficklampan på snöret och det och ba hallå ni ska bara forstätta frammåt!
hahah
askul har det vatt iallafall! :DDD
fast det var jävligt kallt när man vaknade!

och smart som jag är glömde jag ju att ta med mig nycklar också, så jag fick vänta så mamma kunde komma hem och låsa upp åt mig (y)

och sen ska jag tillbaka till skolan och ha biologi och kemi, alla kommer vara väldigt pigga också,
jag sov typ en och en halv timme eller nått!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0